دافند هوایی قادر به شناسایی و انهدام هرنوع پرنده متخاصم است

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

سرهنگ حدادی گفت: امروز پدافند هوایی با کنترل و هدایت قرارگاه پدافند خاتم الانبیاء(ص)، قادر به کشف، شناسایی، رهگیری و انهدام هرنوع پرنده متخاصم است.
به گزارش روابط عمومی ارتش، سرهنگ علی حدادی فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در نشست سیاسی مسئولین سیاسی یگان های نیروهای مسلح منطقه اصفهان یکی از مولفه های قدرت مادی را مولفه قدرت نظامی دانست و گفت: قدرت دارای دو مولفه مادی و معنوی است و امروزه قدرت ایران در بعد معنوی بر کسی پوشیده نیست.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب امنیت را پایه و اساس توسعه پایدار در هر کشوری می دانند افزود: معظم له در دیدار با فرماندهان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)، پدافند هوایی را خط مقدم دفاع از امنیت، حیثیت و آبروی نظام دانستند. 
فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در ادامه با بیان اینکه در عملیات های مهم هشت سال دفاع مقدس پدافند هوایی با منهدم کردن تعداد زیادی از هواپیماهای دشمن، زمینه را برای پیشروی رزمندگان فراهم می کرد بیان داشت: هیچ نیروی نظامی بدون داشتن چتر امنیتی قابل اعتماد، قادر به انجام رزم در میدان نبرد نیست و برقراری این چتر امنیتی به عهده قرارگاه پدافند هوایی است.
 وی گفت: عنوان «سنگرسازان بی سنگر» شایسته کارکنان پدافند هوایی در سرپنجه های عملیاتی است چرا که هیچ گونه جان پناهی در حین حمله دشمن برای آنها تعریف نشده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتش،دریای مواج

تاريخ : سه شنبه 30 آبان 1396 | 21:22 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا