جانشین ستاد کل نیروهای مسلح: امیر قویدل همواره دل در گرو ولایت داشت

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

پیکر پاک و مطهر جانباز امیر سرتیپ دوم سید علی اکبر قویدل از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران در تهران تشییع شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش ،در مراسم تشییع پیکر این امیر ارتش اسلام که در شهرک امید تهران برگزار شد  امیر سرلشکر صالحی جانشین ستاد کل نیروهای مسلح، با اشاره به سوابق انقلابی و جهادی امیر قویدل و تلاش وی برای پیشبرد معارف دفاع مقدس گفت : یکی از ویژگی های برجسته آن امیر سرافراز این بود که در دوران خدمت و پس از آن محبوب نیروهای مسلح ارتش و سپاه بود و آن فرمانده دلاور نقطه مشترک و یکی از مظاهر وحدت ارتش و سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن بود.

وی امیر قویدل را دارای سجایای اخلاقی و مراتب اعتقادی و ایمان قوی دانست و افزود: امیر قویدل همواره دل در گرو ولایت داشت و نماد وحدت و ولایت پذیری و از دوستان مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) بود.

سرلشکر صالحی همچنین با گرامیداشت حماسه نهم دی و نقش مردم در حمایت از انقلاب اسلامی گفت:دشمنان به خوبی قدرت حضور مردم را در صحنه های مختلف انقلاب می دانند و مطئمن باشند که مردم انقلابی اجازه نخواهند داد آنها به برخی حرکات زشت عده ای معدود دلخوش کنند.

در مراسم تشییع پرشکوه امیر موسوی قویدل علاوه بر فرماندهان عالی رتبه لشکری از ستاد کل، ستاد ارتش و سپاه پاسداران و نیروهای تابعه جمع کثیری از پیشکسوتان و فرماندهان سال های دفاع مقدس نیز حضور داشتند.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: امیر قویدل ، جانشین ستاد کل نیروهای مسلح ، ارتش ، دریای مواج

تاريخ : یک شنبه 10 دی 1396 | 23:29 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا