میر سرتیپ پوردستان: باید متناسب با تحریم های دشمن آمادگی خود را افزایش دهیم

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

ییس مرکز تحقیقات و مطالعات راهبردی ارتش گفت:امروز با چهره تازه ای از تحریم رو به رو هستیم و ما باید متناسب با تحریم ها آمادگی خود را افزایش دهیم.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رییس مرکز تحقیقات و مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (پنجشنبه) در مراسم شکرگزاری آزادسازی خرمشهر در حرم امام خمینی(ره) گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 برای آمریکایی ها یک شوک سیاسی بود و تمامی معادلات آنها در منطقه و جهان رابه هم زد.

وی افزود: قبل از انقلاب ایران یکی از اقمار مهم آمریکا بود چرا که این منطقه ژئوپلتیک و جغرافیایی باعث می شد که آمریکا مسیر انرژی را کنترل کند.

رییس مرکز تحقیقات و مطالعات راهبردی ارتش ادامه داد: طبیعی است که آمریکایی ها امروز ناراحت باشند و خودشان را به در و دیوار بزنند.

امیر پوردستان تاکید کرد: نگرانی اصلی آمریکایی ها این بود که انقلاب اسلامی با خود ادبیات جدید آورده و آمریکایی ها می دانستند که کشورهای منطقه را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی تاکید کرد: آمریکایی ها از روز بعد از پیروزی انقلاب توطئه ها را برای براندازی ردیف کردند، ابتدا ما را تحریم، منزوی و چندین کودتای سیاسی صورت دادند و موج ترور را به کمک منافقین کلید زدند.

رییس مرکز تحقیقات و مطالعات راهبردی ارتش تاکید کرد: مردم ایران با روح ولایتمداری خود این مراحل را پشت سر گذاشتند.

وی گفت: جوانان باید بدانند که ما در یک جنگ نا برابر بودیم چرا که ما برای جنگ آماده نبودیم اما بر ما تحمیل شد.

رییس مرکز تحقیقات و مطالعات راهبردی ارتش خاطرنشان کرد: سیاست های غلط بنی صدر سبب ایجاد دو قطبی و ترور در کشور شده و ایران را درگیر خود کرده بود

امیر پوردستان با اشاره به مداخله برخی کشورها در جنگ تحمیلی علیه ایران اذعان کرد: تمامی کشورها مرتجع منطقه صدام را حمایت و پشتیبانی می کردند ما در دفاع مقدس هم گلوله شرقی و هم گلوله غربی دیدیم.

وی تاکید کرد: تدابیر پیامبرگونه امام به ملت روح و جان داد و ملت را برای مقابله آماده کرد راهبردی که امام تعبیر فرمودند راهبرد دفاع همه جانبه بود و نیروهای مسلح با همین راهبرد جلو رفتند و سنگرها دشمن را یکی پس از دیگری فتح کردند.

 رییس مرکز تحقیقات و مطالعات راهبردی ارتش خاطرنشان کرد:امام بزرگوار فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد و این عمق الهی دید ایشان را نشان می دهد و وقتی خداوند اخلاص و فداکاری رزمندگان ما را دید نصرت و پیروزی را نصیب عاشقان خود و خفت و بدبختی را نصیب دشمنان کرد.

امیر پوردستان تاکید کرد: ما خرمشهر را با ایمان به خدا، تبعیت از ولایت، وحدت ملی و با صبر و مقاومت فتح کردیم.

رییس مرکز تحقیقات و مطالعات راهبردی ارتش با بیان این که باید برای مقابله با دشمن آمادگی های لازم را ایجاد کنیم گفت: بنده به عنوان عضوی از نیروهای مسلح ایران اعلام می کنم که نیروهای مسلح ایران کلیه حرکت ها را در مرزها و منطقه رصد و توسط کارشناس تحلیل می کند و متناسب با آن ظرفیت های دفاعی شکل می گیرد.

امیر پوردستان با بیا اینکه ما هیچگاه شروع کننده تهاجمی نبوده و نیستیم، تصریح کرد: هر تهدیدی را به سخت ترین شکل ممکن پاسخ خواهیم داد.

 

 

 
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتش ،اقتدار ، آمادگی دفاعی ، دریای مواج

تاريخ : جمعه 4 خرداد 1397 | 1:54 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا